Wie zijn wij en wat doen wij?

Voor de docenten van Fraud Audit School is graven naar de waarheid een passie. Zij zijn zonder uitzondering academisch geschoold, hebben hun sporen in de accountancy verdiend en volgen de ontwikkelingen in de forensische wetenschap op de voet.

Klare kijk op fraude

De docenten hebben allen, vanuit hun eigen ervaring, een klare kijk op fraude.

Deze vragen intrigeren hen daarbij:

• Hoe komt het dat we zo weinig fraudes opmerken?
  • Met welke methodes kunnen we fraudegevallen beter in kaart brengen?

Ervaring in binnen- en buitenland

Verschillende docenten kunnen bogen op ervaring in zowel binnen -als buitenland. Tot het buitenland rekenen we onder meer Oekraïne, Hongkong, Frankrijk en Groot-Brittannië.

Kennis delen

Fraud Audit School wil haar kennis over fraude delen met professionals die dagelijks in de weer zijn met cijfers:

• Leden en stagiairs BIBF en IAB,
  • Medewerkers van boekhoud- en accountantskantoren,
  • Interne boekhouders en accountants in bedrijven,
  • Eigenaars, financieel directeurs en financiële managers van ondernemingen.

Vrije dialoog

De opleidingen van de Fraud Audit School kenmerken zich door de vrije dialoog. Mensen die met fraude te maken krijgen of zich dieper in de materie willen verdiepen, leren er van elkaar. Theoretische inzichten en praktische uitwerking van cases gaan hand in hand.

Scherp uw blik

Doel van de Fraud Audit School is mensen te doen beseffen dat fraude overal en vaak op de meest onverwachte plaatsen kan voorkomen. De opleidingen openen de ogen en stellen deelnemers in staat om met een scherpzinnige blik naar mogelijke fraude te kijken en ze in kaart te brengen.